Dag ,

Ik maakte gisteren een hele reeks foto's.
Klaar? Toch niet!
Dan begint het: de selectie van de beelden.
Welke bewaar ik? Welk vallen af?
Een karwei.

Herkenbaar, ? ik heb een vermoeden.

Overmorgen, woensdag (20/11) komen we om 19u00 op de Nebo-boot samen om de fotoi's van de fotografiereis naar Parijs te bekijken.
Eén van de deelnemers stuurde samen met de foto’s de vraag: hoe maak je een selectie van je beste foto’s?

Interessant! We maken een thema van.
Verwacht woensdag geen eenduidig antwoord.
Wel concrete tips en vooral ervaringen van anderen die je op weg zullen helpen.
Èn verrassende beelden (Parijs, Rodin, Salon du Chocolat, Père Lachaise) die je zullen inspireren.

Welkom!

Voor deze avond betaal je enkel een bijdrage van €10 voor catering en verwarming. Bevestig je aanwezigheid met een mailtje.

Groeten,

Wouter | Fotograaf

Studio-fotografie

Gebruik de studio om te experimenteren met licht en schaduw.
Je ontdekt veel over portretfotografie en je wordt tijdens een individuele sessie begeleid bij je persoonlijk foto-project.

Dinsdagavond 26 nov., 3 & 17 dec.
+ individuele avond
instagram website 
Studio ArtXpo
Nebo-boot
Handelsdokkaai 4/W
Gent